Коли в Полтаві подорожчає проїзд

подорожчання проїзду

Подорожчання проїзду – це запитання останнім часом стало предметом жвавого обговорення в обласному центрі. Адже про збитковість для перевізників перевезення пасажирів за ціною дві гривні у тролейбусах та чотири – в автобусах, уже заявляють навіть деякі заступники Полтавського міського голови.

Ті, які ще недавно самі наполягали на поверненні «справедливих» тарифів для полтавців. Говорять й про те, що питання подорожчання проїзду у громадському транспорті стало предметом серйозних дискусій і в команді нової міської влади. Яка, мовляв, продемонструвала свою рішучість у боротьбі з непомірними апетитами приватних перевізників, але тепер її лідери і самі шукають вихід із патової ситуації, бо стали її заручниками…

Олександр Шамота про подорожчання проїзду у Полтаві

подорожчання проїзду
О. Шамота.

Прокоментувати ситуацію «ПП» попросила секретаря Полтавської міськради, в.о. полтавського міського голови Олександра Шамоту.

– Олександре Івановичу, навіть у Вашій команді вже заявляють про те, що вартість проїзду економічно необґрунтована, тож тариф уже незабаром доведеться змінювати в бік зростання, подорожчання проїзду…

– Проїзд у міському транспорті Полтави коштує чотири гривні, але я далекий від думки, що це назавжди. Звісно, що колись доведеться повертатися до питання вартості проїзду… Але поки що жодних часових рамок для цього немає. Є рішення щодо вартості проїзду, прийняте у травні 2015 року, і воно діє…

– Як реагують перевізники на непоступливість міської влади?

– Вони возять пасажирів. Звісно, кожен з них хотів би більше заробляти, але ж є питання доцільності, економічної обґрунтованості… Є питання законності встановлення тарифів тощо. Зараз діє тариф у чотири гривні.

– Помітно, що приватного громадського транспорту, зокрема великих автобусів, на вулицях Полтави таки поменшало. Це тихий бойкот з боку перевізників які чекають подорожчання проїзду?

– Ми змушені були розірвати договори з деякими перевізниками Найближчим часом розірвемо ще кілька договорів через неякісне виконання ними своїх обов’язків: дотримання графіку руху на маршрутах, порушення правил перевезення пасажирів, відмову в перевезенні пільгових категорій полтавців тощо. Це робочий процес, він триває. Не все так просто і не все так легко, як декому здається… Вісім років система транспортних перевезень руйнувалася, підлаштовувалася під конкретних людей і під інші завдання… Зараз ми почали процес виправлення помилок, і я переконаний, що ми його закінчимо вдало. Це означає, що монополістом у місті буде комунальне підприємство, яке перевозитиме більшу частину мешканців Полтави.

подорожчання проїзду
Приватних перевізників у Полтаві поменшало.

– Кажуть, що Ви відчуваєте шалений спротив з боку приватних перевізників, представників команди колишнього міського голови…

– Скажу одне: я розумію важкість їхнього становища, розумію складнощі, з якими вони стикаються. Але є чітке розуміння: тариф встановлений, і його слід дотримуватися! Якщо когось це не влаштовує, будь ласка, пишіть заяву про розірвання договору, йдіть працювати до іншого міста. Ті, хто хочуть залишитися і працювати в Полтаві, залишаються і працюють тут. За встановленим владою тарифом!

– У соціальних мережах Вас нищівно критикують опоненти, вдаються навіть до образливих висловів, прогнозують, що «надовго Шамоти не вистачить». Як Ви ставитеся до цього?

– Нормально. Будь ласка, хай критикують і хай злословлять. Я подивлюся, коли вони стануть на моє місце, на результати їхньої роботи…

Розпитував Олександр Брусенський

Фото автора

754 перегляди(ів)