Богдан Дубильовський: 10 секретів просування у Facebook

Богдан Дубильовський

Засновник маркетингового агенства Rosiere Solutions Богдан Дубильовський ділився з полтавцями секретами таргетингової реклами та іншими ефективними прийомами просування товарів і послуг у Facebook .

Понад 50 “просунутих” користувачів Інтернету: підприємці, стартапери, громадські діячі, волонтери, маркетологи, СММ-фахівці зібралися 24 лютого в м. Полтаві на вул. Котляревського, 6 на тренінг «Солоний СММ: 10 секретів просування сторінок у Facebook». Один із організаторів тренінгу – Українська Академія Лідерства, а спікером виступив Богдан Дубильовський: ментор із комунікацій Українська Академія Лідерства, патрульний української Вікіпедії, майстер-фасилітатор “ActiveCitizens” від BritishCouncil, соціальний інженер і підприємець, спеціаліст у сферах просування бізнесу у Facebook та Instagram, консалтингу виборчих штабів, організації колцентрів та опитувань і просто мандрівник.

Богдан Дубильовський охоче спілкувався перед тренінгом та відповів на кілька запитань кореспондента «ПП».

– Родом із Івано-Франківської області, – розповідає Богдан про себе. – Навчався в Києво-Могилянській академії, на четвертому курсі залишив навчання, щоб жити, працювати і подорожувати у Великобританії. Прийшов у СММ трішки більше, ніж два роки тому. Разом із колегами починали з дрібного: просто сиділи у Facebook, вирішили розкрутити місцеву піцерію за бартер. У нас вийшло, нам сподобалося, почали шукати інших клієнтів, заробляти на цьому гроші. Чотири місяці тому переїхав до Полтави. Приємно вражений містом і особливо полтавцями – щирі та відкриті люди.

Богдан Дубильовський

– Що стало поштовхом для вибору такого роду діяльності?

– Ще з дитинства мені подобалося спілкування, комунікації, ІТ-технології, просування СММ. Особливо Facebook, який дає можливість поєднувати і любов до технологій, і любов до спілкування. Ні для кого не секрет, що Facebook – це найпотужніший ресурс, який охоплює понад 2 мільярди активних користувачів. Конкурувати з ним може хіба що YouTube. Крім того, ця соціальна мережа збирає та зберігає докладну інформацію про всіх власників акаунтів. За 23 лайки, наприклад, можна визначити ваші інтереси, захоплення, орієнтацію, за кого голосували і так далі. Ці дані Facebook продає найкрутішим компаніям задля рекламних цілей, тому я бачу тут величезний потенціал. Хоча, з іншого боку, це й неабияка загроза, бо веде до тоталітарного суспільства. Twitter? Для мене він кілька років як помер. Стосовно нашого регіону (Україна), його використовують тільки специфічні середовища, переважно журналісти, яким треба оперативно обмінюватися інформацією. Але я помічаю серед своїх знайомих, що Twitter іде на спад.

Богдан Дубильовський

– Що ефективніше: комплексний маркетинг чи Facebook?

– Усе залежить від тематики послуг і специфіки товару. Наприклад, якщо продавати якийсь одяг, Instagram достатньо. Молодь зараз дуже активна і довіряє цій соцмережі. Якщо це туристичні послуги – краще використати комплексну рекламу, зокрема й зовнішню. Якщо ІТ-послуги – необхідно використовувати Facebook, але при цьому обов’язково мати власний ресурс – сайт. Знову ж таки, потрібно активно знати і вивчати свою цільову аудиторію, не лінитися аналізувати свою діяльність та вчасно робити висновки.

– Що очікуєте від тренінгу та які плани на майбутнє?

– Передусім – познайомитися з полтавцями, – щиро зізнається Богдан Дубильовський. – Серед учасників бачу журналістів, дизайнерів, програмістів, фрілансерів – а це активні й толкові люди, з якими можна ділитися знаннями і співпрацювати. У подальшому в своїй діяльності переорієнтовуватимуся на консалтинг, СММ. Скоріш за все, ми будемо використовувати підрядчиків для таргетингу, а самі займатимемося комплексним консалтингом крупних фірм.

Богдан Дубильовський

Богдан Дубильовський про власну формулу успіху:

– Моя формула успіху складається з кількох складових. Передусім треба багато працювати. І, що ще важливіше – співпрацювати: шукати партнерів, намагатися поєднувати свої інтереси з інтересами колег. По-друге, вивчати конкурентів, знати їх краще, ніж себе.

Також важливо робити багато помилок. Мені здається, що це запорука успіху. Чим більше помилок ви зробите за короткий проміжок часу і не будете їх повторювати в майбутньому, тим краще. Раджу з усією командою зробити комплексний аналіз похибки, подумати над висновками, побудувати чіткий алгоритм подальшої роботи й рухатися вперед. На жаль, у нашій країні така практика не толерується, як у Америці, наприклад, чи країнах Західної Європи. Це дуже прикро, бо якби в нашому суспільстві заохочували за помилки, то було б набагато більше успішних бізнесів.

Помилки були і в мене, але зараз на своїй власній сторінці я маю понад 20 тис. підписників. Це активна праця трьох чоловік (моя команда) протягом двох років, при цьому на рекламу витратив близько 3 тис доларів. Щоб добитися успіху, треба чітко розуміти, чого ти хочеш і куди саме рухаєшся.

Тренінг Богдан Дубильовський провів у формі активного спілкування.

Богдан Дубильовський

Розпочав зі знайомства, цікавився, хто чим займається, що хоче почути на семінарі. Спікер наголосив, що «чарівних паличок», які вирішать усі проблеми, не роздаватиме, але конкретні поради, враховуючи особливості діяльності, кожен бажаючий отримає.

Богдан звертав увагу на чимало особливостей реклами в Facebook: в який час найкраще «постити», якою має бути інформація для оптимального сприйняття, особливості відеореклами, чому так важливо використовувати субтитри, як правильно вибирати цільову аудиторію, щоб досягнути найвищої конверсії і при цьому не багато витрачати на рекламу. Докладно обговорював співвідношення кількості вкладених коштів у рекламу з нового аканту та вже існуючого протягом кількох років, та як усе це впливає на результат.

Слухачі теж ділилися досвідом. Виникла цікава дискусія про те, як впливає грошова одиниця (гривні, рублі, долари) на якість реклами, чи завжди пропорційні сума, витрачена на рекламну кампанію, та отриманий результат, чому «просідає» конверсія після неодноразового замовлення реклами…

Захід тривав близько чотирьох годин, та час пролетів так швидко! Але й після завершення тренінгу присутні не поспішали відпускати фахівця СММ-маркетингу. Спілкування продовжувалося, адже не завжди на тренінгах можна отримати корисну пораду, «лайфхак» замість «просто води».

Галина Гончарук

Фото та відео автора

614 перегляди(ів)