Із хворої голови на здорову

вивіска «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на вул. Соборності, 46-в у Полтаві

Чимало тем, які ми порушуємо, нам підказують самі читачі. Ось і цього разу наша постійна читачка поскаржилася на величезні черги в приміщенні центру обслуговування споживачів ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на вул. Соборності, 46-в у Полтаві. Її візит до енергетиків виявився марним: жінка зуміла лише… записатися на кілька днів наперед. До того ж, поскаржилася читачка, дуже важко було знайти й сам абонентський відділ.

Вирушаємо до «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» й ми. Попри підказки нашої читачки, розшукати абонслужбу й справді складно: у новозбудованому приміщенні увесь перший поверх відведено під магазини й офіси. Бізнес, як і належить, заманює клієнтів велетенськими вивісками, серед яких просто губиться скромна табличка центру.

«ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на вул. Соборності, 46-в у Полтаві
«ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на вул. Соборності, 46-в у Полтаві

Зрештою, таки знаходимо потрібні двері й спускаємося в підвальне приміщення. У задушливому залі скупчилося стільки знервованого люду, що з’ясувати, хто за ким стоїть та до якого вікна, виявилося нереально. За натовпом навіть не видно, скільки віконець із наявних 12 працює.

ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО не дозволяє робити зйомки журналістам

Побачивши фотоапарат, підскакує охоронець та хапає мене попід руки й відштовхує до дверей. Пояснює: начальство не дозволяє йому дозволяти журналістам знімати. Так ось, виявляється, для чого тут охоронець: не для порядку, а щоб захищати «приватні володіння» від журналістів! У такий спосіб у «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» сподіваються не допустити розголосу про неподобства. А чи не краще унеможливити саму проблему?

«ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на вул. Соборності, 46-в у Полтаві
Фото охоронця спеціально для його начальства: він ледь не бився з журналістами й заслужив якщо не премію, то, принаймні, подяку.

До начальства ми все ж звернулися, але не за дозволом, а за коментарем. Цікаво, що відповідальність за черги тут переклали… на споживачів.

– На початку січня почала діяти реформа енергоринку, виник новий постачальник електроенергії – ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ», – пояснює комерційний директор ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» О. О. Ліхман. – Як наслідок, з’явилася необхідність зробити звірку взаємних розрахунків споживачів і колишнього енергопостачальника. Основна частина споживачів, які стоять у черзі, – саме ті, хто мають переплату або заплатили за електроенергію старому постачальнику, й хочуть з’ясувати, як їм перенести ці кошти на особовий рахунок у ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ».

Споживачі ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО самі винні в чергах

Щоб уникнути цих черг або максимально їх скоротити, ЗМІ неодноразово оприлюднювали інформацію, що переплата буде автоматично перерахована на особовий рахунок споживачів у ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ». По суті, приходити в абонвідділ не потрібно. Варто лише почекати. Кошти будуть перенесені до кінця наступного тижня.

Черги у «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на вул. Соборності, 46-в у Полтаві
Щоб з’ясувати потрібне питання, полтавці стоять у чергах по півдня.

– Щоб звірити рахунки, споживачам не треба годинами стояти в черзі, – додає генеральний директор ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» С. Є. Лелюк. – На сайті ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» діє Особистий кабінет споживача, за допомогою якого можна прослідкувати всі розрахунки за спожиту електроенергію. Я розумію, що споживачі хвилюються, щоб не зникли їхні гроші. Запевняю, кожна копійка переплати, яка є на особистому рахунку споживача в ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО», буде перерахована на його рахунок у ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ». Після цього, переконаний, таких багатолюдних черг не буде.

Ми подякували посадовцям за вичерпний коментар. От тільки чому б усе це не написати в оголошенні при вході до центру обслуговування споживачів? Тоді б і люди не нервували, й працівники центру зітхнули з полегшенням. Та, схоже, такими «дрібницями» в обох службах не переймаються. Так само, як і непомітною вивіскою на вході.

Зінаїда МАТЯШОВА.

Фото автора.

 

456 перегляди(ів)