Реклама – рушій торгівлі

реклама в газеті

А для газет реклама – ще й вагоме джерело прибутків. Особливо для нашої молодої газети «Панорами Полтавщини», справді незалежного видання, яке не має багатих спонсорів і не отримує подачок від влади. (Див. ПП: “Газета “Панорама Полтавщини” – усе, як на долоні”)

На жаль, на полтавському ринку реклами дуже важко працювати чесно. Тут такі категорії не в пошані. Кожен намагається будь-що урвати копійку й не соромиться відверто брехати.
Коли ми пропонуємо керівникам підприємств розмістити рекламу у нашому виданні, нерідко у відповідь чуємо, що така ж реклама у іншому виданні коштує значно дешевше, а тираж там вищий. При цьому вони називають просто астрономічні цифри!

Переважна більшість полтавських газет друкується в одному й тому ж видавництві. Коли ми забираємо з друкарні свою газету, то нерідко бачимо готові до відправки стоси інших газет. І можемо швиденько порахувати пачки чи й на око прикинути, який там приблизний тираж. Нехай точної цифри ми не знаємо, але бачимо, що це менше, ніж у нас, і бачимо, приблизно на скільки. Тому заявлені цифри просто шокують! (Див. ПП: “Чому депутати Полтавської міськради підтримують непопулярне видання?”)

Чому неефективна реклама в газеті

Інколи пропонуємо керівникам порахувати, скільки в їхньому офісному центрі реально працюючих офісів. Вони називають 20, 30, інколи 50. А скільки офісних центрів у Полтаві? Не більше 10. Тож за тиждень рознести по офісах нібито 50 тисяч (!) безплатної рекламної газети просто нереально.

реклама в газеті "Панорама Полтавщини"

Або просимо порахувати, скільки може отримати редакція, в якої дешева реклама, з одного номера. Чи вистачить цього, щоб надрукувати 50 тис. примірників? А ще ж треба залишити щось на зарплату, податки…

Бізнесмени вміють рахувати гроші й після такої розмови довго чухають потилицю, розуміючи, як їх «розвели». Але не всі готові вислуховувати наші аргументи. Дехто одразу заявляє, що пробував рекламуватися в «тиражніших» газетах і не отримав бажаного ефекту, отже, реклама в газеті не працює «в принципі». Дехто вважає, що реклама в газеті «Панорама Полтавщини» дуже дорога, що ми «жадібні», на відміну від «гарних» редакцій. (Див. ПП: “Ефективна реклама в газеті “Панорама Полтавщини”)

Наші колеги-телевізійники зняли відео, яке показує реальну картину на ринку реклами в Полтаві.

Зінаїда МАТЯШОВА

164 перегляди(ів)